شناسه خبر:76214
1402/9/1 12:36:38
مدیر خدمات شهری شهرداری همدان:

آب‌گرفتگی حاد در شهر همدان نداشته‌ایم

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر خدمات شهری شهرداری همدان اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته آب‌گرفتگی حاد در شهر نداشته‌ایم و پاکبانان نسبت به هدایت آب‌های سطحی به دریچه کانال‌های فاضلاب اقدام کرده‌اند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، مرتضی رضایی از آماده‌باش 500 نیروی پاکبان در نقاط مختلف شهر هم‌زمان با بارش خبر داد و از شهروندان خواست درصورت مواجهه با آب‌گرفتگی برای رفع آن با سامانه 137 تماس بگیرند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته آب‌گرفتگی حاد در شهر نداشته‌ایم و پاکبانان نسبت به هدایت آب‌های سطحی به دریچه کانال‌های فاضلاب اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به نخستین بارش شدید در فصل پاییز، مطرح کرد: شاهد انباشته شدن شاخه‌ها و برگ‌ها در دریچه‌های ورودی آب به کانال‌های فاضلاب هستیم که پاکبانان با سرعت عمل لازم می‌بایست نسبت به بازگشایی مسیر آب اقدام کنند.

رضایی با تأکید بر نظارت مستمر نیروهای خدمات شهری بر آب‌گرفتگی، افزود: 100 نیروی نظارتی و سرکارگر در شهر گشت‌زنی کرده و بازدید مستمر داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشکلی در زمینه آب‌گرفتگی معابر نداشته‌ایم، گفت: تیم‌های خدمات شهری در بیشتر مناطق مشغول خدمات‌رسانی هستند و سامانه 137 آماده دریافت گزارش‌های مردمی برای هرگونه امدادرسانی در حوزه آب‌گرفتگی است.

شناسه خبر 76214