شناسه خبر:76241
1402/9/2 10:52:32

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار رزن از اجرای بیش از 45 هزار متر مربع آسفالت‌ریزی در معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر خبر داد.

احمد محمدی‌راستی اظهار کرد: آسفالت معابر شهر پس از یک دوره زمانی به‌دلیل فرسودگی یا حفاری‌های ادارات، نیاز به بهسازی دارند که در تابستان سال‌ جاری با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفت، نهضت آسفالت برای لکه‌گیری و روکش آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر، اجرایی شد.وی با بیان اینکه تا به امروز بیش از 12 هزار و 500 تُن آسفالت‌ریزی در سطح شهر رزن اجرایی شده است، گفت: بیش از 45 هزار متر مربع از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر رزن آسفالت‌ریزی شده است.

محمدی‌راستی با بیان اینکه شهر رزن یکی از ورودی‌های اصلی غرب کشور محسوب می‌شود که روزانه هزاران خودروی سبک و سنگین از سطح این شهر تردد می‌کند، افزود: به‌علت نبود کنارگذر و تردد خودروهای سنگین و از طرفی اجرای رفیوژ میانی رزن، آسفالت خیابان اصلی شهر وضعیت خوبی نداشت.

شهردار رزن خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل اعضای شورای اسلامی و پیگیری مسئولین شهرستان رزن به‌ویژه نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، مجوز اجرای 23 هزار متر مربع آسفالت‌ریزی با مشارکت اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گرفته و امسال بلوار اصلی شهر رزن آسفالت‌ریزی شد.

محمدی‌راستی افزود: برای اجرای آسفالت خیابان اصلی رزن اعتباری افزون‌بر 19 میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و اعتبارات اداره راه و شهرسازی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به اولویت‌بندی‌های صورت‌گرفته آسفالت‌ریزی معابر سطح شهر نیز در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در سال جاری آسفالت‌ریزی 18 کوچه و خیابان‌ به متراژ 22 هزار متر مربع با اعتباری افزون‌بر 16 میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری رزن اجرا شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در مجموعه مدیریتی شهر همواره تلاش می‌کنیم تا در راستای ایجاد شهری زیبا و درخور شهروندان در تمام حوزه‌ها ورود پیدا کنیم که البته ایجاد معابری استاندارد و ایمن و بدون مشکل، حق اصلی شهروندان است؛ تا پایان سال جاری سعی خواهیم کرد با توجه به اعتبارات و بضاعت شهرداری، عملیات آسفالت‌ریزی انجام شود.

وی با اشاره به اجرای جدول‌گذاری معابر شهر رزن، گفت: امسال در 6 کیلومتر از معابر سطح شهر جدول‌گذاری معابر انجام شده است.

شهردار رزن افزود: تمامی کوچه‌های شهرک جانبازان، خیابان خلیج فارس، شهرک زنبق، شهرک سامان گاز، برخی کوچه‌های شهرک فرهنگیان و خیابان شهیدافشاری، جدول‌گذاری شده است.

محمدی‌راستی به اهتمام مجموعه شهرداری رزن در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم در این زمینه اشاره کرد و گفت: این شهرداری در ادامه بهبود و بهسازی کیفیت معابر شهری را در راستای سهولت تردد خودروها، تسهیل در رفت‌وآمد و جلب رضایتمندی شهروندان و اجرای عملیات آسفالت و روکش، بهسازی و لکه‌گیری وضعیت آسفالت معابر سطح شهر را به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم در عملیات اجرایی و عمرانی، با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

شناسه خبر 76241