شناسه خبر:76269
1402/9/2 11:32:32

سپهرغرب-گروه ورزشی:رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: تیم دوومیدانی استان در رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان کشور موفق به کسب 6 نشان طلا و نقره شدند.

سلطان‌مراد یاری روز چهارشنبه اظهار کرد: بیست‌ودومین دوره رقابت‌های دوومیدانی پیشکسوتان قهرمانی آسیا امسال به میزبانی مانیل در کشور فیلیپین آبان‌ماه امسال برگزار شد.
 

وی افزود: در این رقابت‌ها که با حضور 400 ورزشکار پیشکسوت از 28 کشور جهان برگزار شد، سه نفر از ورزشکاران کرمانشاهی به این رقابت‌ها اعزام شده بودند که هر سه نفر موفق به کسب نشان در ماده‌های مختلف می‌شوند.

رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این رقابت‌ها فرشید میری در ماده سه هزار متر با مانع و در رده سنی 35 تا 39 سال توانست به نشان طلا دست پیدا کند.

یاری ادامه داد: علی گودرز ملکشاهی دیگر دونده کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها نیز موفق شد در مواد یک‌هزار و 500 و پنج هزار متر، دو نشان نقره را در رده سنی 50 تا 55 سال به خود اختصاص دهد.

وی گفت: حاتم آزادی از دیگر قهرمانان پیشکسوت استان نیز در رده سنی 85 سال به بالا موفق شد در مواد 200، 400 و 800 متر سه نشان نقره را کسب کند.

رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: به این ترتیب ورزشکاران کرمانشاهی در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا توانستند با کسب یک طلا و پنج نقره، کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارند.

وی گفت: کرمانشاه یکی از استان‌های مستعد در رشته دوومیدانی در کشور بوده که همواره در مسابقات رده‌های سنی مختلف عناوین زیادی را به خود اختصاص داده است.

 

 

شناسه خبر 76269