شناسه خبر:76336
1402/9/5 10:39:12

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر عمران شهرداری کرمانشاه از افتتاح پروژه تعریض پل قره‌سو تا پایان سال آینده خبر داد.

مجید امیری با اشاره به شروع عملیات اجرایی تعریض پل قره سو از اوایل پاییز امسال گفت: کارهای مقدماتی پروژه انجام شده و تجهیز کارگاه نیز صورت گرفته و تاکنون پروژه نیز 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.وی افزود: برنامه زمانبندی پروژه 18 ماهه است و این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد، اما با توجه به مشکلات ترافیکی مسیر در تلاشیم کار تعریض این پل هرچه سریعتر به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کار در بستر رودخانه در حال انجام است و این فصل هم فصل بارندگی است، اجرای پروژه قطعا با مشکلاتی همراه می‌شود، اما در تلاشیم سرعت پروژه را افزایش دهیم.

مدیرعمران شهرداری کرمانشاه افزود: در طرح تعریض این پل، قرار است در کنار پل موجود، یک پل جدید احداث شود که در همان مسیر جنوب به شمال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امیری گفت: این پل جدید به طول 96 متر بوده و عرض آن نیز 14 متر است.

امیری گفت: در حال حاضر ترافیک کمربندی غربی کرمانشاه به سمت پل قره سو سرازیر می‌شود و نیاز است هرچه سریعتر کار تعریض آن صورت گیرد.

مدیرعمران شهرداری کرمانشاه با اشاره به ضرورت تعریض پل قره‌سو در کمربندی شرقی کرمانشاه نیز گفت: مطالعات این طرح نیز انجام شده، اما هنوز وارد عملیات اجرایی نشده ایم.

شناسه خبر 76336