شناسه خبر:76352
1402/9/5 11:57:24

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: ایران اسلامی به پشتوانه بسیج میلیونی در برابر دشمنان ایستاده و خواهد ایستاد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، محمود مسگریان به‌مناسبت فرا رسیدن پنجم آذرماه روز بسیج پیامی به شرح زیر صادر کرد:«بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‏‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند» امام خمینی (ره).

بسیج شجره طیبه‌ای است که با خون پاک شهدای انقلاب اسلامی آبیاری شده و به برکت رشادت و فداکاری بسیجیان ازجان‌گذشته، شکوه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی عالم‌گیر شده است؛ امروز شاهد آن هستیم که در سرتاسر دنیا و در قلب اروپا این تفکر منجر به فریاد عدالت‌خواهی در مقابل ظلم صهیونیست‌ها به مردم بی‌پناه غزه شده است.

بر کسی پوشیده نیست که نفوذ تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها منجر به اقتدار و ابتکار شده است و در مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی همواره در نوک پیکان بوده و وجود شهدای بی‌شمار بسیجی، گواه این مدعا است.

امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به پشتوانه بسیج میلیونی در برابر دشمنان ایستاده و خواهد ایستاد تا بر مستکبران جهان با قدرت مظلومان برخاسته بر علیه ظالمان، نمایان شود و آرمان‌های اسلام و انقلاب در سراسر گیتی به ظهور برسد.

اینجانب ضمن گرامیداشت پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفین، این هفته را بر فرمانده معظم کل قوا، رزمندگان، ایثارگران، فرماندهان و تمامی خادمان بی‌ادعا و بی‌ریای بسیجی که الهام‌بخش نهضت‌های مقاومت و الگویی برای مبارزه با ظلم، استبداد و استکبار هستند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای این عزیزان موفقیت و سربلندی در ظل سایه حضرت ولیعصر (عج) مسئلت دارم.

شناسه خبر 76352