شناسه خبر:76443
1402/9/7 09:25:43

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار سنندج گفت: تمرکززدایی در خدمات‌رسانی اولویت مدیریت شهری سنندج است و عینک همسان‌سازی و عدالت‌محوری در ارائه خدمات را به چشم زده‌ایم.

سیدانور رشیدی صبح گذشته در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شهرداری سنندج اظهار کرد: امروز روحیه بسیجی در کارکنان شهرداری موجب پیشبرد اهداف و رضایتمندی شهروندان از خدمات شده است.وی گفت: روحیه بسیج و تفکر بسیجی سرمایه ارزشمندی است که باید در راستای ترویج و نهادینه‌کردن آن تلاش شود.

شهردار سنندج اضافه کرد: تمام اقدامات حوزه‌های مختلف شهرداری سنندج در این دوره از فعالیت شورا و شهردرای، بسیجی‌وار بوده و همین موضوع موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

به گفته رشیدی، اقدامات شهرداری به حدی دلسوزانه و خدمت‌گذارانه است که شایعاتی مبنی بر کمک‌های یونسکو مطرح می‌شود.

وی افزود: تمام توان خود را برای اجرای دیدگاه دولت انقلابی و تأکیدات استاندار و شورای شهر به‌کار گرفته‌ایم و در توزیع عادلانه خدمات، محور حرکت خود را به کل شهر قرار داده و در یک نقطه از شهر متمرکز نشده‌ایم.

وی تصریح کرد: عینک همسان‌سازی و عدالت‌محوری را در ارائه خدمات در سطح شهر به چشم زده‌ایم و این مهم را در اجرای برنامه‌های مختلف عمرانی و غیره در اولویت قرار دادیم و شیب اقدامات را به سمت مناطق کمتر برخوردار سوق دادیم.

این مسئول اضافه کرد: معتقدیم شهرداری ویترین خدمات نظام است بنابراین تلاش می‌کنیم در مسیر خدمت کم‌فروشی نکنیم و هرآنچه در توان داریم را در خدمت شهر و شهروندان قرار داده‌ایم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاوت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف در گذشته و حال نقش‌آفرینی کرده و حضور بسیج در دفاع مقدس یک حضور درخشان و تأثیرگذار بود.

رحمان دارایی افزود: بسیج بدون توقع و بی‌منت در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی می‌کند و خلاصه به زمان و مقطع خاص نیست.

وی تصریح کرد: این شجره طیبه الهی که توسط امام خمینی بنیانگذاری شد امروز منشأ برکات و افتخارات زیادی برای ایران شده است.

وی گفت: رویکردها در بسیج تبیین و ترسیم شده است در این راستا می‌توان به جهاد خدمت‌گذاری، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی اشاره کرد و برای تحقق این رویکردها در سراسر کشور بر مبنای گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی شده است.

مسئول بسیج کارمندان استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: اقدامات عمرانی و فرهنگی شهرداری سنندج در سطح شهر زمینه رضایتمندی خوبی در بین شهروندان فراهم کرده است.

رمضان‌زاده تصریح کرد: شهرداری سنندج در برگزاری میز خدمت و پاسخگویی به مطالبات مطرح شده مردم به‌ویژه در نواحی منفصل شهری بسیار خوب عمل کرده است.

به گفته وی، اقدامات خوب در راستای ارتقای سرانه فضای سبز، بهسازی و آسفالت معابر و اجرای کلان پروژه‌های عمرانی نشان از روحیه جهادی شهردار و زیرمجموعه شهرداری است.

شناسه خبر 76443