شناسه خبر:76547
1402/9/9 12:38:09

سپهرغرب-گروه ورزشی :پیروزی متوالی در دو هفته‌ اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور، باعث انگیزه مضاعف نمایندگان همدان برای تداوم این موفقیت شده است.

نمایندگان فوتبال همدان هرچند شروع ناموفق در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل جاری داشتند، اما در دو هفته اخیر با پیروزی مقابل حریفان خود باعث شدند از قعر جدول تاحدودی فاصله بگیرند.

پاس در دو هفته اخیر توانست تیم‌های شهدای بابلسر و شهرداری بم را شکست دهد و آریان همدان نیز مقابل شهیدقندی یزد و شاهین‌تابان بوشهر به برتری دست یافت تا موقعیت خود را در جدول کمی بهبود ببخشند.

پاسی‌ها هم‌اکنون با هشت امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوازدهم گروه یک قرار دارند و آریان همدان نیز با همین امتیاز در رتبه نهم گروه ب جای گرفته است.

* خیز پاس برای فرار از قعر جدول

پیروزی تیم‌های پایین جدول در شروع مسابقات هفته هشتم لیگ دو باعث شد تا پاس به رتبه دوازدهم سقوط کند و در منطقه خطر قرار بگیرد.

اکنون پاسی‌ها علاوه‌بر اینکه به دنبال سه امتیاز بازی امروز (چهارشنبه) مقابل ستارگان بهمن تهران هستند، فرار از قعر جدول را مهم می‌دانند.

پیروزی مقابل تیم رده دومی گروه یک باعث صعود چندپله‌ای پاس حتی تا رده هفتم جدول می‌شود، اما تساوی و شکست در این بازی خانگی توفیقی نخواهد داشت.

شاگردان صمدیان که در روزهای اخیر حمایت‌های معنوی دادستان و هواداران را دیده‌اند، برای کسب سومین پیروزی متوالی در فصل جاری انگیزه فراوان دارند.

تیمی که هرچند دو برد خفیف را در دو هفته اخیر کسب کرد، اما مهم کسب حداکثر امتیازهایی بود که باعث شد پاس به آرامش نسبی دست یابد.

پاسی‌ها علاوه‌بر اینکه باید فکر کسب حداکثر امتیاز در هر بازی باشند، نیاز مبرم به گلزنی و بهبود شرایط تفاضل گل خود دارند تا در آینده به مشکل نخورند.

تیمی که با اضافه شدن حسین کاظمی در خط دفاعی سازمان‌دهی بهتری پیدا کرد و نتیجه آن دو پیروزی اخیر بود؛ ضمن اینکه تغییرات تاکتیکی کادر فنی سبب این موفقیت شد.

در آن سوی میدان ستارگان بهمن تهران همچنان در جمع مدعیان قرار دارند و دو شکست هم باعث نشده تا از صدر جدول فاصله بگیرد.

تیمی که نخستین سال حضورش را در لیگ دو تجربه می‌کند، اما از بازیکنان شاخص و با سابقه بهره می‌برد و اکنون با 12 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

ستارگان بهمن هراندازه که در گلزنی تیمی موفق بوده‌اند، اما در خط دفاعی با ضعف‌هایی روبه‌رو هستند و در هفت بازی اخیر هشت گل دریافت کرده‌اند.

پیروزی بهمنی‌ها در این بازی می‌تواند آن‌ها را به صدر جدول بازگرداند.

دیدار دو تیم عصر امروز چهارشنبه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج همدان برگزار می‌شود.

* آریان امیدوار به برد

شاگردان رضا طلایی‌منش در تیم آریان همدان نیز پس از شروع ناکام در فصل جاری، در دو دیدار گذشته خود توانستند حداکثر امتیاز را کسب کرده و از منطقه سقوط خارج شوند.

آریان همدان با حمایت بخش خصوصی توانست حیات تیم شهرداری را ادامه بدهد و همچنان در لیگ دو فوتبال کشور تیمداری کند، تیمی که قبل از شروع فصل درگیر حواشی متعدد شد و درنهایت وضعیت بهتری را کسب کرد.

نماینده همدان امروز با پتروپالایش زرند اراک دیدار می‌کند، تیمی که در قعر جدول قرار دارد و شرایط آن‌ها نیز مشابه آریان است.

آریان درصورت برتری در این مسابقه می‌تواند از رتبه نهمی خود در جدول گروه ب بالاتر ارتقا یابد و در منطقه امن قرار بگیرد، اما شکست یا تساوی در این دیدار شرایط را بازهم سخت می‌کند.

این تیم در خط دفاعی با مشکلاتی مواجه است که کادر فنی سعی در حل آن دارد، اما در خط حمله شرایط بهتر است و امروز نیز مقابل تیمی قرار می‌گیرد که جزء ضعیف‌ترین خط دفاعی است.

پتروپالایش زرند نیز نخستین سال حضورش در لیگ دو را تجربه می‌کند و با پنج امتیاز جزء قعرنشینان گروه ب است و همین وضعیت باعث شده تا محکوم به پیروزی در این دیدار باشد.

نماینده زرند درصورت پیروزی در این دیدار می‌تواند به‌طور موقت حداقل 2 پله در جدول گروه ب صعود کند و همه تلاش خود را برای برد در این مسابقه خواهند داشت.

 

شناسه خبر 76547