شناسه خبر:76869
1402/9/18 12:18:30
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد:

بیش از یک میلیون جوجه‌ریزی در نیمه آذرماه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به تحقق تعهد جوجه‌ریزی در نیمه نخست آذرماه، گفت: طی این بازه زمانی بیش از یک میلیون و 499 هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است.

رضا بهراملو در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با اشاره به آمار جوجه‌ریزی در نیمه نخست آذرماه، اظهار کرد: طی این بازه زمانی بیش از یک میلیون و 499 هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه رقم مذکور نشان از تحقق صددرصدی جوجه‌ریزی در استان همدان دارد، افزود: این مهم با تعامل تولیدکنندگان و جهاد کشاورزی میسر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تصریح کرد: برنامه هر شهرستان نسبت به میزان جوجه‌ریزی آذرماه تعیین و ابلاغ شده؛ به‌طوری که شهرستان‌های همدان، کبودراهنگ، تویسرکان و رزن تحقق بیش از صددرصدی را عملیاتی کردند.

وی میزان جوجه‌ریزی در ماه‌های اخیر را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی دانست و یادآور شد: اجرای تعهد جوجه‌ریزی برای تأمین مطمئن مرغ مورد نیاز شهروندان استان و ارتقای کیفیت تولید، مد نظر است.

بهراملو از برنامه‌ریزی‌های مدون تأمین و توزیع مرغ گرم در ماه‌های پایان سال خبر داد و گفت: این مهم با جدیت درحال پیگیری و برنامه‌ریزی است.

 

شناسه خبر 76869