شناسه خبر:76873
1402/9/18 12:24:12

سپهرغرب-گروه خبر:استاندار ایلام گفت: دارو جز الزامات اولیه در هر بیمارستان است و کبود آن در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست.

حسن بهرام‌نیا پنج‌شنبه در جریان بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام، گفت: «دارو» جزو الزامات اولیه هر بیمارستان است و تأمین آن بسیار ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست، افزود: «اهلیت» و «منابع مالی» معیار انتخاب پیمانکار حوزه‌ دارو باشد، چراکه پیمانکاری که منابع مالی نداشته و فاقد تخصص کافی در این حوزه باشد، نمی‌تواند در تامین دارو به‌موقع نیاز موفق باشد.

استاندار ایلام با تأکید بر خدمات همه‌جانبه به بیماران و تسریع در روند زمانی پذیرش بیماران، ادامه داد: روند زمانی پذیرش بیماران باید کاهش یابد و فعالیت واحد «ام‌آر ای» باید شبانه‌روزی باشد.

بهرام‌نیا در جریان این بازدید در دیدار دکتر صلاح‌الدین دلشاد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره‌ موسسه‌ محکم، گفت: اقدامات این مؤسسه و پزشکان این مجموعه در درمان بیماران به‌ویژه بیماران مادرزادی، قابل تقدیر و ستودنی است.

بر اساس همین گزارش استاندار ایلام در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید و از واحد‌های اتاق عمل، اورژانس، ام‌آر‌آی و دیگر بخش‌ها بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با بیماران و پزشکان، در جریان خدمات‌دهی به بیماران و مشکلات پرسنل و مجموعه قرار گرفت.

شناسه خبر 76873