شناسه خبر:76879
1402/9/18 12:28:13

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تأمین و توزیع انواع گوشت گرم گوسفندی و گوساله در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خبر داد.

مصطفی ترکمان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ابراز کرد: گوشت گرم گوسفندی و گوساله از شنبه تا چهارشنبه در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای گوشت گرم عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع گوشت گرم گوسفندی و گوساله با قیمت مناسب توسط جهاد کشاورزی با همکاری استانداری و اتحادیه تعاونی روستایی درحال انجام است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه روزانه بین دو تا سه تُن انواع گوشت گرم در استان توزیع می‌شود، افزود: در اکثر فروشگاه‌ها همچون تعاون روستایی، فرهنگ و جهاد عرضه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هر کیلو گوشت گوسفندی راسته با استخوان 370 هزار تومان، مخلوط گوسفندی 390 هزار تومان، ران و سردست گوسفندی 440 هزار تومان و نرمه گوساله 440 هزار تومان قیمت‌گذاری شده و بر این اساس عرضه می‌شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در تأمین و توزیع انواع گوشت گرم محدودیتی نیست و این امر ادامه‌دار است، اضافه کرد: آمادگی توزیع گوشت در شهرستان‌ها نیز وجود دارد، اگرچه این اقدام با معرفی مباشر صورت می‌گیرد.

 

شناسه خبر 76879