شناسه خبر:77152
1402/9/25 09:39:46
توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت همدان صورت گرفت؛

پرداخت 85 میلیارد و 858 میلیون تومان وام مسکن، اشتغال و کارگشایی

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان از پرداخت 85 میلیارد و 858 میلیون تومان تسهیلات مسکن، اشتغال و کارگشایی در هشت‌ماهه امسال خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، جعفر هاشمی گفت: با هدف مدیریت فقر و رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد اشتغال خُرد در استان، مبلغ 85 میلیارد و 858 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با اقساط 36 الی 60 ماهه به پنج هزار و 457 خانواده نیازمند جامعه پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان در ادامه پرداخت سریع و گرفتن ضمانت آسان را از ویژگی‌های دیگر صندوق برشمرد.

وی ادامه داد: علاوه‌بر وام‌های کارگشایی، این صندوق وام‌های اشتغال و خودکفایی، ودیعه مسکن، خرید و تعمیرات مسکن و دانشجویی پرداخت می‌کند و تسهیلات این صندوق برای افراد نیازمند است.

هاشمی تعداد مشتریان صندوق را 169 هزار و 400 نفر اعلام کرد و در ادامه افزود: خیرین و نیکوکاران گرامی و مردم خوب استان می‌توانند با افتتاح حساب در نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان واقع در همدان، خیابان شریعتی، نرسیده به چهارراه، بالاتر از مسجد حاج‌احمد یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان استان با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه، سهیم باشند.

شناسه خبر 77152