شناسه خبر:77304
1402/9/29 10:34:05

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: پویش «یلدای مهربانی» با هدف تأمین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند برای شب یلدا آغاز شده است.

رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در خصوص«پویش مهربانی»، اظهار کرد: پویش یلدای مهربانی در راستای جمع‌آوری بسته‌های یلدایی برای خانواده‌های نیازمند از 25 آذرماه جاری آغاز شده و قرار است با کمک مردمی به دورهمی خانواده کم‌برخوردار کمک شود.

وی با بیان اینکه این پویش با هدف تأمین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در شب یلدا برپا شده است، تصریح کرد: در این راستا برای تعداد 55 هزار نفر از حامیان به منظور اینکه حامی دورهمی یلدایی برای خانواده‌ها نیازمند باشند؛ ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از هماهنگی با مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه سطح استان در راستای فعالیت و جذب کمک‌های مردمی در راستای تهیه سبد کالا سخن گفت و افزود: تعامل با دیگر سازمان‌ها در راستای حضور تعداد 150 نفر از ایتام زیرپوشش در مراسم یلدای تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به استقرار پایگاه جذب کمک‌های مردمی و ثبت نام حامیان در محل نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (شب یلدا) واقع در پارک شاهد شهر کرمانشاه، ادامه داد: مردم می‌توانند به شماره کارت 603799189939627 و یا کد دستوری #083*8877*کمک شب یلدایی را برای خانواده‌های نیازمند ارسال کنند؛ به محض دریافت کمک مردمی با اولویت خانواده نیازمند مبالغ هدیه را به حساب خانواده‌های نیازمند ارسال خواهد شد.

 

 

شناسه خبر 77304