شناسه خبر:77338
1402/9/30 11:15:38

رئیس ستاد انتخابات کشور و معاون سیاسی وزیر کشور گفت: جهاد تبیین و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای ارتقای مشارکت سیاسی باید از سوی گروه‌های مرجع بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی روز چهارشنبه در نشست تبیینی، توجیهی و هماهنگی فرمانداران و بخشداران استان همدان افزود: جهاد تبیین توسط ائمه‌ جمعه، معتمدین، بسیجیان و بدنه‌ی دولت مؤثر و مورد تأکید است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در استان همدان شرایط خوبی برای برگزاری انتخابات فراهم است گفت: تعامل بیشتر با گروه‌های پُرمخاطب و فعالان فضای مجازی برای ارتقای آگاهی عمومی و افزایش اطلاع‌رسانی نهضت خبرخوب مؤثر است.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: درسی که از دوران دفاع‌مقدس به عنوان مقطع ارزشمند و حساس گرفتیم اخلاق، همدلی و استحکام است.

رئیس ستاد انتخابات کشور و معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با حمایت‌های نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و راهبری قابل تقدیر استاندار، انتخابات پرشوری را در همدان شاهد خواهیم بود و در این امتحان الهی به الطاف خداوند متعال سربلند بیرون خواهیم آمد.

وی اظهار کرد: استان همدان در تشکیل هیئت‌های اجرایی، دقت بالایی داشته است که جای تقدیر دارد.

به گفته وی دشمن در راستای عملیات روانی، افکار و اذهان را نشانه رفته و برای تقابل با آن باید نشست‌های مختلفی با اقشار مختلف مردم برگزار گردد.

شاهچراغی افزود: برای افزایش مشارکت‌های مردمی ارتباط چهره‌به‌چهره و بهره‌گیری از معتمدین انقلابی در راستای جهاد تبیین مؤثر است.

استاندار همدان گفت: آبرسانی به 160 روستای استان تا پایان سال تکمیل و تا 2 سال آینده به 200 روستای دیگر استان همدان نیز آبرسانی پایدار انجام می‌شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در آغاز کار درگیر مشکلات بسیاری مانند؛ سلامت مردم و تورم بود اما در سایه‌ مدیریت انقلابی رئیس جمهور بر این مشکلات فائق آمدیم.

استاندار همدان رضایت‌مندی مردم را نتیجه‌ خدمت‌رسانی به آنها دانست و یادآور شد: خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی مورد تأکید است و باید رضایتمندی مردم را با خدمت‌رسانی تقویت کنیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: چهار رکن راهبردی انتخابات مطابق تأکیدات مقام‌ معظم‌ رهبری (مدظله‌العالی) باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: مدیران و فرمانداران انقلابی استان در وقایع اخیر نشان دادند پای کار نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و مردم ایران اسلامی هستند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: علی‌رغم مشکلات بسیار در حوزه‌ مسکن، تأمین زمین در سطح استان انجام شده و اکنون در مناطق مختلف، شاهد واگذاری زمین به متقاضیان هستیم.

وی بیان کرد: فرمانداران نشست‌هایی با مردم استان در قالب کمیته مشارکت‌های مردمی برگزار کرده‌اند تا مشکلات و نیازهای مردمی شناسایی و رفع شود.

 

شناسه خبر 77338