شناسه خبر:77460
1402/10/3 12:58:15
کشف 38 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک کامیون کانتینربر

دستگیری سارق خودرو با لباس مبدل زنانه در همدان

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 38 هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا زارعی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان، به یک دستگاه کامیون کانتینربر مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا کامیون موصوف متوقف و در بررسی از آن مشخص شد خودروی فوق حامل فرآورده نفتی از نوع گازوئیل است که اقدام به حمل سوخت قاچاق می‌کرد و در رابطه با آن توسط راننده هیچ‌گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

زارعی ادامه داد: در این رابطه کامیون موصوف توقیف و 38 هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش 12 میلیارد ریال کشف و یک نفر دستگیر شد که پرونده آن در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز از دستگیری سارق خودرو در حین سرقت با لباس مبدل زنانه در همدان خبر داد و گفت: نیمه‌شب گذشته مأموران کلانتری 14 شهدا حین گشت‌زنی حوالی یکی از میادین حوزه استحفاظی، متوجه حضور خانمی داخل یک دستگاه خودرو سواری و درحال استارت زدن می‌شوند.

سرهنگ هادی نجفی‌صالح افزود: با توجه به ساعت خلوتی معابر برای بررسی موضوع و کمک به راننده، به این فرد مراجعه می‌شود که با مشاهده مأموران، فرد مذکور قصد فرار داشته که مشخص می‌شود سارق است و با لباس مبدل زنانه، قصد سرقت داشته؛ پس از دستگیری و انتقال به کلانتری، با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی از همشهریان درخواست کرد: با عدم پارک خودرو در معابر کم‌تردد و درصورت ضرورت در معابر دارای روشنایی لازم و یا استفاده از پارکینگ‌های شبانه‌روزی، از این قبیل سرقت‌ها جلوگیری کنند و یاری‌رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

   دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه از دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب در سطح شهر همدان خبر داد و گفت: با اعلام یک فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب در سطح شهر همدان، مراتب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و خطرات جانی احتمالی، مأموران کلانتری 17 مریانج با رصد تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته، فردی را شناسایی و قبل از شکستن و فروش دریچه سرقت‌شده، وی را دستگیر و برای بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی کردند.

شناسه خبر 77460