شناسه خبر:77462
1402/10/3 13:03:09

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آغاز شمارش معکوس راه‌اندازی مجدد سامانه هوشمند توزیع سوخت در استان و شکست پروژه دشمن در مختل کردن نظام سوخت‌رسانی خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: چند ساعت بعد از تهاجم دشمن به زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت، موفق شدیم تمامی جایگاه‌های عرضه‌کننده فرآورده‌های نفتی استان را به مدار ارائه خدمت به مردم برگردانیم.

وی افزود: با تشکیل 25 گروه و اعزام آن‌ها به مسیرهای استقرار مراکز سوخت‌رسانی سراسر استان و پشتیبانی تیم‌های همکار در ستاد مرکز، جریان سوخت‌رسانی با نرخ دوم در مرحله اول به انجام رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: در مرحله بعد با درنظر گرفتن ملاحظات امنیتی و تأمین ایمنی شبکه به‌تدریج جایگاه‌ها را به‌صورت برخط آماده سوخت‌گیری با کارت‌های سوخت شخصی کردیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اذعان به همکاری قابل تقدیر دستگاه‌های نظارتی و مدیریت ارشد استان، گفت: حضور مقامات ارشد استان در ستاد فرماندهی مدیریت بحران این شرکت موجب دلگرمی و انگیزه مضاعف مجموعه شد.

روستایی با اشاره به تبیین اقدامات جهادی به‌عمل‌آمده در رفع اختلال به‌صورت مستمر در رسانه‌های جمعی، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع در این زمینه با همکاری صداوسیمای مرکز همدان، رسانه‌های آنلاین و مکتوب استان به عموم مردم، انجام شد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از عملکرد اصحاب رسانه استان همدان، تصریح کرد: خدا را شاکریم که به مدد بسیج نیروهای کارآمد، تأمین تجهیزات و به‌ویژه همکاری مردم شریف، توانستیم رضایت شهروندان را جلب کرده و دشمن را مأیوس کنیم.

این مقام مسئول در خاتمه یادآور شد: درحال حاضر عمده مراکز سوخت‌رسانی استان امکان عرضه بنزین و نفتگاز با نرخ‌های اول و دوم را دارا هستند و مشکل معدود موارد باقی‌مانده به‌زودی به‌طور کامل رفع خواهد شد.

بر پایه این گزارش، ریاست محترم جمهور روز 29 آذرماه 1402 از عملکرد جهادی سوخت‌رسانان در مواجهه و دفع حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت قدردانی کرد و گفت: عملکرد سنجیده وزارت نفت و پوشش خبری مناسب موضوع، مانع تحقق اهداف دشمنان در ایجاد نگرانی برای مردم شد.

شناسه خبر 77462