شناسه خبر:77570
1402/10/5 13:45:27

سپهرغرب، گروه خبر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: تصمیم‌های شورای مشورتی باید مشکلات و دغدغه‌های جامعه ایثارگری شهرستان را در جهت تسریع خدمت‌رسانی برطرف کند.

لطیف صادقی روز دوشنبه در نشست شورای مشورتی فرماندار ویژه دهلران و معتمدان معین ایثارگران این شهرستان اظهار کرد: پیشنهادها، دغدغه‌ها و راهکارهای این شورا با دقت بررسی می‌شود.

وی دغدغه شورای مشورتی ایثارگران را گره‌گشایی از مشکلات این قشر ذکر کرد و افزود: تلاش می‌شود موضوعات مطرح شده بررسی و پیگیری شوند و نتایج این جلسات گره‌گشایی از مشکلات جامعه ایثارگران شهرستان به همت همه مسئولان باشد.

فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه پرداختن به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری در نشست شورای مشورتی امری ضروری است، تأکید کرد: شورای مشورتی ایثارگران شهرستان از افرادی که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند تشکیل شده و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

صادقی به طرح‌های مفید و پیشنهادهای سازنده این شورا اشاره کرد و یادآور شد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آن‌ها از وظایف مسئولان است چراکه همه ما مدیون آن‌ها هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در این نشست در خصوص پیگیری حل معظل بیکاری و اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، پیگیری فهرست ایثارگران بهره‌مند از زمین کشاورزی از کشت و صنعت ایثارگران، جهادکشاورزی و منابع طبیعی و پیگیری حل مشکل دهک‌بندی ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شناسه خبر 77570