شناسه خبر:77611
1402/10/6 11:08:12

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه مسئولان و مردم باید تلاش کنند، ظرفیت‌های غنی و موجود در استان را به فرصت تبدیل کنند و نام کردستان به‌جای محروم به استان توسعه یافته ارتقا پیدا کند.

ماموستا فایق رستمی روز سه‌شنبه در دیدار فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: مسئولان باید بیش از پیش به قشر جوان ازجمله ماموستایان در زمینه کار و معیشت توجه کرده و در این راستا از ظرفیت‌های موجود در استان بهره لازم گرفته شود.

وی افزود: نیروهای دلسوز و جهادی سپاه همواره در سختی‌ها و مشکلات جامعه از دوران جنگ تحمیلی تا سازندگی و بازسازی کشور بعد از جنگ و نیز از زمان ابتلای جامعه به ویروس کرونا تا فشارهایی که توسط استکبار جهانی با تحریم اقتصادی بر کشور تحمیل گشت قوت قلب و دلگرمی برای مردم بودند. 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سپاه در زمینه‌های دیگر نیز از کمک‌های مؤمنانه گرفته تا تهیه جهیزیه برای جوانان دم بخت و ساخت سرپناه برای سیل‌زدگان در کنار مردم بوده است و قطعاً این اقدامات بیشترین درجه‌ای است که در دنیا و قیامت به این نیروهای خدوم داده شده است.

سردار گشتاسبی فرمانده سپه بیت‌المقدس کردستان نیز از آینده ای با خبرهای خوب درتمام زمینه‌ها برای استان خبر داد.

شناسه خبر 77611