شناسه خبر:77778
1402/10/11 08:59:59
رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان همدان:

اردوگاه دانش‌آموزان استثنایی همدان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان همدان از پیشرفت 85 درصدی پروژه مجتمع فرهنگی- تربیتی اردوگاه امیرالمؤمنین (ع) آموزش‌وپرورش استثنایی همدان خبر داد.

طیبه محمدی در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از پروژه مجتمع فرهنگی- تربیتی اردوگاه امیرالمؤمنین (ع) آموزش‌وپرورش استثنایی همدان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های عمرانی انجام‌شده در این پروژه، مطرح کرد: این مجتمع با هدف بهبودبخشی به فعالیت‌های اردویی و فرهنگی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه احداث شده و تاکنون بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با حمایت مسئولان استانی تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان نیز ضمن ارائه گزارش تخصصی از مراحل تکمیل پروژه و روند پیشرفت این مجتمع، اظهار کرد: تمامی مراحل احداث و ساخت این مجتمع تحت نظارت مهندسان مجرب اداره‌ کل نوسازی و تجهیز مدارس استان صورت گرفته است.

حمید شیرازیانی افزود: همه مواد اولیه به‌کاررفته در این پروژه دارای استانداردهای رسمی هستند و تمام مناسب‌سازی‌های لازم برای حضور ایمن دانش‌آموزان توان‌یاب در این محیط صورت گرفته است.

شناسه خبر 77778