شناسه خبر:77906
1402/10/13 11:51:08

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی پس از مراجعه به کشور با هوشمندی مأموران کلانتری 14 ازندریان خبر داد و گفت: در پی صدور حکم قضائی مبنی بر دستگیری کلاهبردار اینترنتی، مراتب در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ احمد ساکی از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی پس از مراجعه به کشور با هوشمندی مأموران کلانتری 14 ازندریان خبر داد و ابراز کرد: در پی صدور حکم قضائی مبنی بر دستگیری کلاهبردار اینترنتی، مراتب در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران متهم را که پس از دو سال متواری شدن به یکی از کشورهای همسایه به قصد انجام امور شخصی به کشور مراجعت کرده بود و تصمیم به عزیمت مجدد به سمت مناطق مرزی و خروج از ایران را داشت، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در محل سکونتش در شهرستان ملایر دستگیر کردند و درنهایت متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام مسئول همچنین از دستگیری 6 متهم فراری و کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای طرح امنیت محله‌محور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز با اولویت برخورد با سارقان با بهره‌گیری از توان پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها، یگان امداد و فرمانده انتظامی بخش جوکار در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی این بخش به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه در اجرای این طرح مأموران پس از تحقیقات شبانه‌روزی و به‌کارگیری شیوه‌ها و شگردهای خاص پلیسی چندین نفر از متهمان فراری را شناسایی کردند، افزود: مأموران در این مأموریت تعداد 6 نفر از متهمان را به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی، دو دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و تعدادی وسایل استعمال، دستگیر کردند.

ساکی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان دستگیرشده تعدادی وسایل سرقتی شامل 40 متر سیم برق، 15 متر سیم مخابرات، تابلو راهداری، پنجره آهنی و مقادیری آهن‌آلات سرقتی کشف شد، گفت: در این طرح تعداد هشت دستگاه موتورسیکلت به‌علت نداشتن پلاک و یا مخدوش بودن شماره پلاک، موتور و تنه توقیف شدند که پس از بررسی‌های کارشناسی سرقتی بودن دو دستگاه موتورسیکلت محرز شد.

وی با اشاره به معرفی کلیه متهمان به مرجع قضائی، افزود: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور از اولویت‌های پلیس ملایر است و به‌صورت مستمر در محله‌های هدف اجرا می‌شود؛ همچنین در این زمینه از شهروندان خواست می‌کنیم درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

شناسه خبر 77906