شناسه خبر:77917
1402/10/14 10:04:12

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه در سفر یک روزه خود به هرسین پای درد و دل بزرگان و معتمدان این شهرستان نشست و مشکلات ذکر شده را مورد بررسی قرار داد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست با بزرگان و معتمدان شهرستان هرسین در خصوص مشکلات مسکن شهرستان ابتدا به وضعیت پروژه 160 واحدی مسکن معلولین هرسین پرداخت و اظهار کرد: ساخت این مجموعه در سال 1389 در قالب مسکن مهر شده که در مرحله سفت کاری به صورت نیمه‌کاره رها شده بود.

وی با تأکید بر ایجاد هم‌افزایی دستگاه‌ها، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بهزیستی و راه‌شهرسازی، پروژه از سال 1400 با تزریق اعتبار جانی دوباره گرفت و تقریبا تمام شده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار کرمانشاه، از آغاز عملیات اجرایی پروژه 686 واحدی نهضت ملی مسکن هرسین نیز خبر داد و گفت: پروژه 686 واحدی مسکن ملی هرسین، 30 هکتار مساحت دارد که کار آماده‌سازی زمین آن از پیشرفتی 60 درصدی برخوردار است که ساخت مجموعه‌های مسکونی آن به صورت دو طبقه با مشارکت مردم به صورت گروهی ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت مسئله بیستون و مشکلات ترافیک آن، گفت: این شهر در مسیر اربعین است و پیگیر کمربندی و ساماندهی معابر آن هستیم.

صحرایی با اشاره به دیگر مشکلات مطرح شده هرسین از سوی بزرگان و منتفذین این شهرستان همچون آب شرب، فاضلاب، عریض کردن خیابان مرکزی شهر، بافت فرسود، نمادهای فرهنگی، ورودی شهر هرسین، سینما، فضای فرهنگی، پارک و...، گفت: این مسائل مورد توجه و در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: هرسین مسائل و مشکلاتی دارد و حل آن فقط به دست خود ما و با همکاری یکدیگر است و به جای اینکه منتظر اختصاص بودجه‌ای از بیرون برای حل آن باشیم با ارده خود می‌توانیم از داشته‌ها و ظرفیت‌ها شهرستان تولید ثروت کنیم.

شناسه خبر 77917