شناسه خبر:77953
1402/10/14 13:11:44
فرمانده انتظامی اسدآباد مطرح کرد:

اجرای طرح ارتقای امنیت محله‌محور در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح ارتقای امنیت محله‌محور در مناطق آلوده سطح شهرستان طی سه روز گذشته خبر داد.

سرهنگ مصیب شاه‌ملکی در تشریح این خبر گفت: در پی استمرار اجرای طرح امنیت محله‌محور در سطح شهرستان که با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاک‌سازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیت بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود، ظرف سه روز گذشته به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: علاوه‌بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، تعداد پنج نفر معتاد دستگیر و پس از غربالگری با همکاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

شاه‌ملکی با اشاره به کشف پنج فقره سرقت کابل برق و چک‌پول جعلی به مبلغ سه میلیون و 500 هزار ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: تعداد دو سارق اماکن خصوصی، کابل برق و سه نفر به‌دلیل ارتکاب به سایر جرایم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از استمرار اجرای طرح ارتقای فرهنگ شد آمدی و برخورد با رانندگان متخلف و مزاحم سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد 16 دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی 110 و بیان پیشنهادات، انتقادات و شکایات درخصوص عملکرد کارکنان از طریق سامانه 197 شد.

 

 

شناسه خبر 77953