شناسه خبر:77962
1402/10/14 13:37:13

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: دو واحد تولیدی از صنف جوشکاری با دریافت پایان کار ساختمانی آماده، به مرحله تولید رسیده‌اند.

موسی حاتمی صبح چهارشنبه 13 دی‌ماه گفت: همه زیرساخت‌های مورد نیاز در ناحیه صنفی ایلام ایجاد شده و زمینه برای حضور صنوف آلاینده فراهم است.

وی افزود: دو واحد تولیدی از صنف جوشکاری با دریافت پایان کار ساختمانی آماده به مرحله تولید رسیده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یادآور شد: با پیگیری‌‎های انجام‌شده و رفع مشکلات زیرساختی در سال گذشته، 50 فقره پروانه ساخت و ساز در این ناحیه صادر و 80 واحد صنفی زمین خود را تحویل گرفته‌اند.

حاتمی بیان کرد: در این ناحیه زیرساخت‌های آب، برق، گاز و راه دسترسی با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال تأمین شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه 470 واحد صنفی در این ناحیه پیش‌بینی شده که از این تعداد تاکنون 267 قرارداد منعقد شده است، تصریح کرد: واحدهایی از صنف‌های جوشکاری، کابینت فلزی، کانال کولر، درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره upvc، درودگر (نجار،mdf) در ناحیه صنفی تخصصی ایلام مستقر می‌شوند.

این مسئول بازگشت آرامش به شهر و زیباسازی آن، روان‌سازی ترافیک، کاهش حجم مراجعات روزمره مردم به مرکز شهر و نقاط پرتردد، ایجاد کارگاه‌های تخصصی، تسهیل در کسب و کار و توجه جدی و زیربنایی به بهداشت عمومی، صنفی و اجتماعی از مهم‌ترین مزایای انتقال صنوف مزاحم و آلاینده به شهرک‌ها و نواحی صنفی عنوان کرد.

حاتمی در پایان اظهار کرد: ناحیه صنفی ایلام به مساحت 13 هکتار به بهره‌برداری رسیده که هفت هکتار آن زمین صنفی و قابل واگذاری است و از این میزان، 4.5 هکتار به متقاضیان واگذار شده است.

 

 

شناسه خبر 77962