شناسه خبر:77968
1402/10/16 09:52:22

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه فروش خودرو صفرکیلومتر به قیمت کارخانه مبلغ 190 میلیارد تومان از 20 نفر در کرمانشاه کلاهبرداری کرده بود.

سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به بهانه اینکه می‌تواند خودرو صفرکیلومتر به قیمت کارخانه تحویل آن‌ها دهد اعتمادشان را جلب و مبالغ زیادی از آن‌ها کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحققات ابتدایی خود دریافتند فرد کلاهبردار توانسته با جلب اعتماد 20 نفر به بهانه تحویل خودرو صفرکیلومتر با قیمت درب کارحانه مبلغ 190 میلیارد تومان از آن‌ها اخاذی کند و پس از آن متواری شده است.

سردار حاجیان تصریح کرد: کاراگاهان در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به ردیابی کلاهبردار حرفه‌ای شده و توانستند مخفیگاه وی را در استان همدان شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی این استان وی را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری 190 میلیارد تومانی از 20 نفر در کرمانشاه اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان، از شهروندان خواست تا ضمن هوشیاری در مواجه با چنین افرادی، حتما پلیس را در جریان قرار دهند.

شناسه خبر 77968