شناسه خبر:78018
1402/10/17 10:29:26

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان عنوان کرد: در طول عمر پُربرکت انقلاب اسلامی، آموزش‌وپرورش در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقشی کلیدی داشته است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان همدان، رسول شیدایی در جلسه قرارگاه ایران قوی و مشارکت حداکثری که با محوریت انتخابات پیش رو در سالن زنده‌یاد موحدی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه تلخ تروریستی در کرمان، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش فراتر از جناح‌های سیاسی و بی‌طرفانه باید زمینه را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم کند.

شیدایی با اشاره به اینکه دشمن امروز بر انتخابات تمرکز دارد و وظیفه داریم در راستای افزایش مشارکت گام برداریم تا اقتدار نظام را به نمایش بگذاریم، افزود: در طول عمر پُربرکت انقلاب اسلامی، آموزش‌وپرورش در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقشی کلیدی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه در جنگ ترکیبی دشمن یکی از کانون‌های توجه مدارس و دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: انتخابات فرصت خوبی است برای آموزش دانش‌آموزان در ساحت سیاسی و اجتماعی سند تحول بنیادین که این مهم باید از مدارس ابتدایی شروع و نهادینه شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان تصریح کرد: با ایجاد قرارگاه ایران قوی و مشارکت حداکثری در آموزش‌وپرورش استان، چهار راهبرد اساسی کلام مقام معظم رهبر (مدظله العالی) یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در دستور کار دستگاه تعلیم و تربیت قرار خواهد گرفت.

 

 

شناسه خبر 78018