شناسه خبر:78225
1402/10/21 09:01:10

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه کردستان گفت: دانشگاه کردستان گام‌های خوبی در عرصه آموزش و تعلیم در کشور و در راستای تحقق خواسته‌های نظام اسلامی برداشته است.

نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ با دانشگاهیان و فرهنگیان کردستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب در دانشگاه کردستان برگزار شد.رئیس دانشگاه کردستان در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی، به معرفی اجمالی از وضعیت دانشگاه‌های استان پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر در استان کردستان 40 هزار دانشجو در حال تحصیل هستند که کمتر از 15 هزار نفر از آن‌ها در دانشگاه‌های روزانه و بدون پرداخت شهریه هستند.

حامد قادرزاده افزود: انتظار می‌رود با نگاه ویژه‌ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی به توازن، تعادل و توسعه پایدار دارد، عنایت ویژه‌ای به این مسئله داشته باشد.

قادرزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه کردستان رتبه 10 را در میان 115 دانشگاه دولتی دارد، عنوان کرد: دانشگاه کردستان 400 نفر عضو هیئت علمی دارد که 16 نفر از آنها در جمع دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه کردستان با 12 هزار نفر دانشجو که بیش از 500 نفر از آن‌ها دانشجویان خارجی هستند، گام‌های خوبی در عرصه آموزش و تعلیم در کشور و در راستای تحقق خواسته‌های نظام اسلامی برداشته است.

شناسه خبر 78225