شناسه خبر:78250
1402/10/21 10:40:40
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان خبر داد:

رشد 40 درصدی صدور مجوز مشاغل خانگی در همدان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان از رشد 40 درصدی صدور مجوز مشاغل خانگی و پرداخت 21 میلیارد تسهیلات به 468 طرح مشاغل خانگی همدان خبر داد.

اسدالله ربانی‌مهر ضمن تقدیر از تلاش رسانه‌ها در ارتباط و تعامل با ادارات و انعکاس خوب اخبار برای شهروندان، اظهار کرد: در یک‌سال اخیر در حوزه اشتغال‌زایی، تولید، مشاغل خانگی، تنظیم بازار، دانش‌بنیان‌ها و کارآفرینی کارهای خوبی در همدان انجام شده است.

وی افزود: توسعه و حمایت از مشاغل خانگی از برنامه‌های با اولویت دولت و مورد تأکید استاندار است و در نقاط مختلف شهر همایش تخصصی مشاغل خانگی برگزار شد که با 6 هزار صدور مجوز، شاهد رشد 40 درصدی در این حوزه بودیم.

ربانی‌مهر گفت: 27 میلیارد طرح مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی و 21 میلیارد تسهیلات به 468 طرح در همدان پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با تأکید بر اینکه بانک‌ها باید همکاری بیشتری با تولید داشته باشند، یادآور شد: از عملکرد بانک کشاورزی همدان در تسهیلات گلخانه‌ها رضایت نداریم و انتظار است جبران شود.

وی تصریح کرد: چند ماه پیگیر تسهیلات نانوایان از بانک سپه هستیم و با توجه به اینکه حساب نانینو در سیستم این بانک تعریف شده، انتظار است بانک سپه در اعطای تسهیلات به نانوایان اقدام کند تا نانوایی‌ها با خرید دستگاه‌های جدید، مجهز شوند و کیفیت نان افزایش پیدا کند.

 

شناسه خبر 78250