شناسه خبر:78280
1402/10/23 08:52:20

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان بسیج رسانه همدان گفت: اصحاب رسانه و قلم استان یک‌هزار و 250 اثر را در 11 محور و بخش به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کردند.

ناصر قوامی‌مشفق بعدازظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ابراز کرد: شعار سال، جهاد خدمت‌رسانی، امیدآفرینی و کنگره هشت هزار شهید ازجمله محورهای 11 گانه این جشنواره بود.

قوامی‌مشفق با بیان اینکه استقبال قابل توجهی از این جشنواره را از سوی اصحاب رسانه همدان شاهد بودیم، افزود: گزارش، خبر، تیتر، یادداشت، عکس و کلیپ ازجمله محورهای این جشنواره بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه امروز خبرنگاران ما از حضرت زینب (س) الگو می‌گیرند، ابراز کرد: اگر امروز فرهنگ بسیجی و پاسداری داریم، آن را مرهون فرهنگ عاشورایی هستیم و اگر رسالت حضرت زینب (س) و تبیین ایشان نبود، خبری از این فرهنگ غنی نبود.

قوانی‌مشفق یاد و خاطره شهیدان سردار همدانی و احمدی‌روشن را گرامی داشت و گفت: این شهدا از افتخارات ما همدانی‌ها هستند که با شهادت خود موجب عزت و سربلندی هرچه بیشتر این دیار شدند.

وی همچنین یاد و خاطره 116 خبرنگار شهید غزه را گرامی داشت و افزود: این افراد توسط شقی‌ترین افراد مظلومانه به شهادت رسیدند، درحالی که سلاح آنان تنها قلم و دوربینشان بود تا ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

گفتنی است؛ «سمیرا گمار»، خبرنگار روزنامه سپهرغرب حائز رتبه اول در بخش یادداشت و سرمقاله شد.

شناسه خبر 78280