شناسه خبر:78338
1402/10/24 11:05:00
معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان همدان:

طرح شهید محمودوند در استان به‌جد دنبال می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: طرح شهیدمحمودوند در استان به‌جد دنبال می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان همدان، احمد آقامحمدی در کارگروه قطبی جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل بر لزوم پیگیری شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در قالب طرح شهیدمحمودوند تأکید کرد.

آقامحمدی افزود: گزارش‌گیری به‌صورت مستمر از سامانه شهیدمحمودوند انجام و نتایج به مناطق ارسال می‌شود؛ می‌بایست مواردی که پیگیری آن‌ها به اتمام رسیده، توسط کارشناس منطقه تأیید شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات درحال انجام، ارسال گزارش پوشش تحصیلی به‌صورت ماه به ماه و ارسال گزارش مقایسه‌ای جهت جلوگیری از ترک تحصیل است.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان همدان تصریح کرد: این طرح در شورای آموزش‌وپرورش استان مطرح شده و جلسات قطبی ویژه رؤسا، معاونین و کارشناسان مسئولان جهت پیگیری بازماندگان از تحصیل برگزار می‌شود.

آقامحمدی یکی دیگر از اقدامات را ارسال گزارش ثبت‌نام دانش‌آموزان توسط مدیران مدارس به ادارات تابع جهت رصد نفر به نفر و ثبت‌نام آن‌ها عنوان کرد.

وی در پایان از برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت شناسایی و سازمان‌دهی کودکان بازمانده از تحصیل برای کارشناسان، مدیران، معاونین و کادر آموزشی مدارس خبر داد و گفت: شیوه‌نامه جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به ادارات تابع آموزش‌وپرورش ابلاغ شده است.

شناسه خبر 78338