شناسه خبر:78509
1402/10/27 11:35:14

فرماندار تویسرکان گفت: 65 طرح شاخص این شهرستان برای بهره‌برداری در ایام‌الله دهه فجر آماده شده است که امکان افزایش طرح‌ها در روزهای آینده وجود دارد.

حسین افشاری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای این تعداد طرح 13 هزار و 860 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: در دهه فجر امسال طرح‌های قابل استفاده برای مردم با تکمیل صددرصدی، افتتاح می‌شوند.

به گفته وی تلاش مسئولان شهرستان تویسرکان بیشتر روی بهره‌برداری است، اما عملیات اجرایی طرح‌هایی که منابع مالی آن‌ها تأمین و پیمانکار گرفته شده باشد نیز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر همیشه اهمیت داشته اما امسال نسبت به سنوات گذشته به‌دلیل برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در 11 اسفندماه اهمیت آن مضاعف شده است.

افشاری خاطرنشان کرد: از فرصت دهه فجر باید برای ایجاد امیدآفرینی در سطح جامعه استفاده کرد و از همه امکانات موجود برای برگزاری باشکوه این دهه بهره گرفت.

فرماندار تویسرکان اظهار کرد: اولویت نخست نظام در این مقطع انتخابات است و ما هم تمام توان را برای این موضوع گذاشته‌ایم.

افشاری تأکید کرد: برای انتخابات پیش رو 104 شعبه گرفتن رأی در شهرستان تویسرکان پیش‌بینی شده است.

تویسرکان یکی از شهرستان‌های استان همدان در 90 کیلومتری دامنه جنوبی کوه الوند است.

دوازدهم بهمن‌ماه، سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران در سال 1357 تا 22 بهمن‌ماه 1357، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به‌عنوان دهه فجر نام‌گذاری شده است.

 

 

شناسه خبر 78509