شناسه خبر:78547
1402/10/28 11:38:10
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

سوخت دوم صنایع بزرگ تأمین و ذخیره‌سازی شده است

سپهرغرب-گروه خبر:مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از استمرار سوخت‌رسانی در برودت هوای همدان خبر داد و ابراز کرد: سوخت دوم صنایع بزرگ ازجمله کارخانه‌های سیمان و نیروگاه‌ها به میزان قابل توجه تأمین و ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: منطقه همدان با توجه به اقلیم کوهستانی و سردسیر خود همواره چالش‌های فراوانی را در حوزه سوخت‌رسانی تجربه کرده است. هرچند زمستان امسال در قامت زمستان‌های سخت ادوار گذشته ظاهر نشده، اما شاهد برودت قابل توجهی در روزهای اخیر هستیم.

وی افزود: سوخت‌رسانی به تمامی بخش‌های مصرف در سراسر استان و مناطق زیر پوشش کماکان و با رعایت استانداردهای عملیاتی ادامه دارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: درحال حاضر سوخت مورد نیاز مناطق میاندوآب، آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه از مبدأ انبار نفت تدارکاتی ایثارگران تأمین و ارسال می‌شود.

وی همچنین گفت: در طول فصل سرد برای نقاطی از استان که معمولاً سرمای بیشتری را تجربه می‌کنند، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از یخ‌زدگی تجهیزات الکترونیکی تلمبه‌های سوخت‌رسانی اندیشیده شده است.

روستایی اذعان کرد: برای مواقع افزایش برودت هوا و احتمال قطعی جریان گاز طبیعی مصرف‌کنندگان عمده، سوخت جایگزین پیش‌بینی و تأمین شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در خاتمه تأکید کرد: سوخت دوم صنایع بزرگ ازجمله کارخانه‌های سیمان و نیروگاه‌ها به میزان قابل توجه تأمین و ذخیره‌سازی شده است.

 

شناسه خبر 78547