شناسه خبر:78586
1402/10/30 10:29:50

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه باید حرکات و رفتارهای ما در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای تقویت مشارکت مردم در انتخابات باشد، گفت: وظیفه همه ما فراهم کردن شرایط برای حضور گسترده و مؤثر مردم در انتخابات است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، محمود مسگریان در جلسه صحن شورا با اشاره به انتخابات پیش رو و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: 11 اسفندماه سال جاری مردم ایران و به‌ویژه شهروندان همدانی با انتخاب افراد صالح، شایسته و کاردان برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری روزی به‌یادماندنی را رقم خواهند زد.

وی توجه به جمهوریت را یکی از مزایای نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این مهم در قالب انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌ها محقق می‌شود که در یازدهم اسفندماه امسال نیز این مسئله مهم بروز و ظهور بیشتری خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: وظیفه همه ما فراهم کردن شرایط برای حضور گسترده و مؤثر مردم در این انتخابات است که با حضور در پای صندوق‌ها به انتخاب اصلح برسند.

مسگریان با بیان اینکه باید حرکات و رفتارهای ما در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای تقویت مشارکت مردم در انتخابات باشد، افزود: شهرداری باید از تمام ظرفیت‌های خود به‌ویژه در تکمیل و اتمام پروژه‌ها و رفع نیازهای مردم استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه اگر شهرداری خوب عمل کند رضایت و امیدورای مردم حاصل خواهد شد، تصریح کرد: بدنه شهرداری و زحمات این نهاد قطعاً پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است و این مهم باید به نحو احسن انجام شود و شورای اسلامی شهر از این اقدام دفاع می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: البته ظرفیت‌های شهرداری نباید در جهت سوگیری به سمت جناح یا فرد خاصی باشد، چراکه شهرداری و شورای اسلامی شهر در هر انتخاباتی بی‌طرف هستند و تنها اقدام برای افزایش رضایت‌مندی و تشویق به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است.

مسگریان با تأکید بر اینکه امید است در انتخابات پیش رو حضور ارزشمند مردم برای شهر همدان رقم زده شود، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت شهرداری در سوگیری برای فرد یا جناح خاص ممنوع است و مدیران و بدنه شهرداری به این امر آگاه هستند.

وی با بیان اینکه ممکن است کارمند شهرداری خارج از وقت اداری فعالیت انتخاباتی داشته باشد، یادآور شد: فعالیت افراد در ساعات غیر اداری، شخصی است و می‌توانند فعالیت‌های انتخاباتی خود را در این اوقات داشته باشند.

 

شناسه خبر 78586