شناسه خبر:78601
1402/10/30 11:03:19

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه گفت: اقدامات صورت‌گرفته در جهت تأمین و ساخت زیرساخت‌های مورد نیاز شهرستان سرپل ذهاب تا نقطه مطلوب ادامه می‌یابد.

محمدطیب صحرایی روز چهارشنبه 27 دی‌ماه در جریان سفر شهرستانی به سرپل‌ ذهاب در دیدار با معتمدین، بزرگان، فعالان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان سرپل‌ذهاب در بقعه احمدبن‌اسحاق اظهار کرد: اقدامات زیادی برای تأمین آب، گاز و سایر زیرساخت‌های موردنیاز مردم در سرپل‌ذهاب صورت گرفته و خدمت‌رسانی تا نقطه مطلوب با تلاش جهادی ادامه دارد.

وی افزود: سرپل‌ ذهاب نیز مانند سایر نقاط استان فهرستی از مشکلات در کنار ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را دارد که باید بر آن‌ها متمرکز شویم.

صحرایی یکی از ظرفیت‌های عظیم سرپل‌ ذهاب را سامانه گرمسیری برشمرد و گفت: اخیراً جلساتی در تهران برای پیگیری و تکمیل این پروژه برگزار شده است.

وی ادامه داد: باید از مزایای مادی و معنوی هم‌جواری با بقعه احمدبن‌اسحاق به جهت اهمیت شخصیت ایشان بهره لازم را ببریم.

   اقتدار بی‌سابقه کشور، نتیجه انقلاب اسلامی ایران است

صحرایی از تعامل مثبت و کم‌سابقه‌ای که بین مردم و مسئولین وجود دارد یادکرد و افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب، مردم و مسئولین در مسیر رشد و بالندگی کشور همراه یکدیگر هستند.

وی شرایط کنونی کشور و استان کرمانشاه را قابل‌ مقایسه با سال‌های قبل از انقلاب ندانست و با اشاره به اینکه قبل از انقلاب شخص اول مملکت هیچ اراده و اختیاری از خود نداشت، عنوان کرد: امروز زیر سایه چتر امنیتی که به برکت انقلاب حاصل‌ شده، به چنان اقتداری رسیده‌ایم که هیچ چشم ناپاکی اجازه تعرض به آب‌وخاک ایران را ندارد.

مقام عالی اجرای استان در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: برای افزایش اقتدار نظام و بهتر شدن و ارتقای شرایط، حضور مردم در وقایع مهم و اثرگذار مانند انتخابات بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفندماه یکی از پله‌های رشد و صعود کشور و یک فرصت مغتنم است که همه باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

صحرایی با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی شرایط برای نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های تعیین سرنوشت کشور فراهم است، تأکید کرد: مشارکت آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفندماه یکی از پله‌های رشد و صعود کشور و یک فرصت مغتنم است که همه باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

شناسه خبر 78601