شناسه خبر:78607
1402/10/30 11:20:07

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از واگذاری بیش از دو هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی و خانواده شهدا و ایثارگران و برخی نهادها در 9 ماهه امسال خبر داد.

ناصر حسینی از واگذاری بیش از دو هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی و خانواده شهدا و ایثارگران و برخی نهادها در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، دو هزار و 161 اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی، ایثارگران و برخی نهادها و اماکن واگذار شده است.وی افزود: از این تعداد یک‌هزار و 266 مورد به مددجویان کمیته امداد و 436 مورد به مددجویان بهزیستی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تأکید بر جایگاه و منزلت بالای خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ادامه داد: همچنین 402 اشتراک رایگان گاز به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران واگذار شده است.

وی گفت: 57 مورد اشتراک رایگان نیز به اماکنی همچون مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، مدارس خیرساز و موزه‌ دفاع مقدس واگذار شده است.

حسینی در پایان از مددجویان نهادهای حمایتی و اعضای خانواده شهدا و ایثارگرانی که از اشتراک رایگان استفاده نکرده‌اند، درخواست کرد با معرفی‌نامه به شرکت گاز مراجعه و برای یک‌بار کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

 

شناسه خبر 78607