شناسه خبر:78650
1402/11/1 11:19:35
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد؛

امداد رسانی به 550 مسافر در کردستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در طول بارش‌های اخیر 550 نفر در پایگاه‌های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان اسکان اضطراری داده شدند.

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح زمستانه در استان کردستان، از سوی داوطلبان هلال احمر استان امدادرسانی به مسافرین صورت گرفت.

وی افزود: در طول بارش‌های اخیر 550 نفر در پایگاه‌های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان اسکان اضطراری داده شدند.

وی عنوان کرد: تعداد 208 نفر روز، از امدادگران و نجات‌گران شعب جمعیت هلال احمر استان برای امدادرسانی به مردم در فصل زمستان به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات و کمک به هموطنان آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه اقدامات امدادی و درمانی توسط تیم‌های عملیاتی آماده باش در تمام محورهای مواصلاتی استان انجام می‌گیرد ابراز کرد: همچنین تعداد 28 دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه خودروی ست نجات کمک‌دار و 13 دستگاه وانت کمک‌دار در سطح استان برای امدادرسانی به هموطنان به صورت شبانه‌روزی فعال است.

وی تاکید کرد: مردم در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند.

جلالی به تعداد امدادگران اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر یک هزار امدادگر و نجات‌گر سازماندهی شده در کردستان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطر نشان کرد: همچنین در حوزه جوانان و داوطلبان نیز 10 هزار نفر فعالیت دارند.

 

شناسه خبر 78650