شناسه خبر:78684
1402/11/2 11:51:22

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی در صورتی که تا چهارم بهمن‌ماه لیست امکانات و ظرفیت‌های خود را برای استفاده نامزدهای انتخاباتی تحویل ندهند به عنوان متخلف شناخته می‌شوند.

«بهنام نظری» روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی، افزود: انتخابات پیش‌رو اهمیت ویژه‌ای دارد و باید با همکاری همه جانبه زمینه انتخابات سالم فراهم شود.

وی با تاکید بر این نکته که دولت سیزدهم اهمیت ویژه‌ای برای ترمیم اعتماد اجتماعی قائل است، ادامه داد: تمامی افرادی که به عنوان شخص حقیقی در دستگاه‌های دولتی فعالیت دارند باید مقوله بی‌طرف بودن را رعایت کنند و ماده 13 انتخابات ناظر بر همه دستگاه‌ها خواهد بود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی عنوان کرد: بخشی از دستگاه‌های اجرایی استان لیست ظرفیت‌ها و امکانات خود را تحویل داده‌اند و تا تاریخ معین شده مابقی دستگاه‌ها باید این لیست را تحویل دهند در غیر این صورت متخلف و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

نظری با اشاره به تهدیدهای دشمن و اختشاش‌های سال گذشته، اظهار کرد: دشمنان از پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی نگران و دلخور هستند و از هر دسیسه‌ای برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کنند و باید آگاهانه با این دسیسه‌ها مقابله کنیم.

وی تاکید کرد: فعالیت نامزدهای انتخابات کامل رصد می‌شود و باید تمام فعالیت‌ها طبق چهارچوب قانون انجام شود.

معاون سیاسی،احتماعی و امنیتی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار و در ایام دهه فجر دستاوردهای 44 ساله انقلاب اسلامی و نیز فعالیت‌های 2 ساله دولت مردمی بازگو شود.

نظری تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با رسانه‌ها برای انتقال دستاوردها همکاری همه جانبه داشته باشند.

 

شناسه خبر 78684