شناسه خبر:78708
1402/11/2 13:00:26
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

تلاش دشمن تضعیف الگوی انقلاب اسلامی است

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمن برای تضعیف الگوی انقلاب اسلامی تلاش می‌کند و در مقابل رمز موفقیت ما در مقاومت، مقابله با همه جریان‌ها و خدمت خالصانه مسوولان به مردم است.

سردار امان الله گشتاسبی پیش از ظهر یکشنبه در ششمین اجلاس مجمع بسیجیان استان کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در جان و دل مردم رقم خورده و در تمام مقاطع مختلف حاضر و در تمام میدان‌های کشور ظرفیت بسیج پشتوانه نظام بوده است.

وی اذعان کرد: در حقیقت برنامه‌های مجمع بسیجیان حاصل تلاش این نهاد انقلابی است که می‌تواند در راستای خدمات‌دهی و پیشرفت برنامه‌ها و اهداف نظام در کشور و استان مؤثر باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: بسیج یک تفکر ناب است که از انقلاب حمایت کرده و همه ظرفیت و توانش را برای حل بحران‌های کشور و پیروزی کشور استفاده کرده است.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: بسیج حقیقتاً به‌عنوان نمادی برای همه ملت‌های آزاده و اسلامی شکل گرفته است و پای ثابت تمام پیشرفت و موفقیت‌های انقلاب است.

وی اذعان کرد: حاصل نگاه و نگرش امامین انقلاب فرهنگ بسیج است که بین آحاد مردم، مسئولان و صنوف مختلف قابل لمس و قابل قبول است.

  بسیج انقلاب اسلامی را با موفقیت از شرایط سخت رهانده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بسیج منشأ تلاش است و تفکر بسیجی حاکم بر همه زوایای توسعه‌ای کشور است که با یک مرور تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی در همه حوادث و بحران‌ها که دشمنان پشت پرده آن بودند، بسیج توانسته انقلاب اسلامی را با موفقیت از شرایط سخت نجات دهد.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های فرهنگ بسیج حضور آحاد مردم در قالب نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله نابرابر در برابر 35 کشور در همان آغازین روزهای انقلاب بود.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه آمدند و در این جریان بزرگ و جبهه قرار گرفتند و همزمان با حضور در جبهه‌های جنگ، مدافعان از خاک خود بودند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، دین اسلام، فرهنگ و ارزش‌های غنی که برای آن خون‌ها دادیم، حفظ شده است.

  برتری ایران در عرصه‌های مختلف جهانی ارمغانی از حماسه‌آفرینی شهدا است

سردار گشتاسبی عنوان کرد: امروز در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و نظامی در منطقه و حتی جهان برتری داریم که ارمغانی از حماسه‌آفرینی شهدا است.

وی بیان کرد: روحیه، تفکر، فرهنگ و مؤلفه‌های شهادت را ما در عملیات‌های مختلف توسط بزرگانی چون سردار سلیمانی دیدیم که باید همین نسل را به فرزندانمان هم منقل کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: مردم کردستان یکی از استان‌های پیروزمند و پیشرو در ایثارگری‌ها بوده و با همه کمبودها جنگ را مدیریت و امروز نیز می‌تواند به فضل خدای متعال، این تفکر را در جامعه نهادینه کند.

سردار گشتاسبی ادامه داد: دشمن امروز همه تلاش را برای تضعیف الگوی انقلاب اسلامی به‌کار گرفته و در مقابل رمز موفقیت ما در مقاومت، ایستادگی، مقابله با همه جریان‌ها و خدمت خالصانه توسط مسئولان به مردم است.

وی عنوان کرد: دولت باید بپذیرد که هر وقت، نگاهش را به فرهنگ بسیج و رشد و میدان دادن به بسیج معطوف کرده، موفق عمل کرده است.

شناسه خبر 78708