شناسه خبر:79029
1402/11/12 09:10:28
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد:

اجرای 12 هزار برنامه هم‌زمان با دهه فجر در همدان

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حدود 12 هزار برنامه از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی و مردمی به ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شده است که از 12 تا 22 بهمن‌ماه در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن فاضلیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران و رؤسای کمیته‌های برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر اظهار کرد: کمیته‌های تخصصی ستاد گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای پُرشور برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر دارد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نماد اراده پولادین ملت ایران اسلامی با دستان خالی و عزمی الهی برای بیرون راندن طاغوت از ایران برشمرد و افزود: 165 برنامه شاخص برای دهه فجر تدوین شده و در این راستا 165 جلسه کمیته ستاد در 10 شهرستان برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان حضور باشکوه دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه را مقدمه‌ای برای حضور پُرشور در انتخابات دانست و ادامه داد: در پایان سه شهرستان نمونه و برتر در اجرای برنامه‌ها تجلیل می‌شوند و سه کمیته برنده نهایی برنامه‌های دهه فجر شناخته می‌شوند.

حجت‌الاسلام فاضلیان گفت: اجرای برنامه سراسری غبارروبی مزار شهدا با عنوان میهمانی لاله‌ها در روز 19 بهمن‌ماه و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، اجرای طرح سپاس و دیدار مسئولان با خانواده شهدای انقلاب و برگزاری جشن‌ها با محوریت جوانان و با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات، از برنامه‌های شاخص اجرایی در این ایام مبارک است.

وی با توصیه به اینکه گزارش‌ها و برنامه‌های اعلامی در کمیته‌ها عملی شود، اظهار کرد: تمام تلاش‌های مسئولان جبران یک قطره از خون شهید نمی‌شود و باید با انگیزه پای کار باشیم.

   برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 80 نقطه شهری و روستایی

حجت‌الاسلام فاضلیان خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهر همدان ساعت 9.30 با تجمع مردمی در میدان امامزاده عبدالله آغاز می‌شود و ساعت 10 با حرکت در مسیر بلوار کاشانی، پُل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی‌سینا، پیاده‌راه بوعلی‌سینا و میدان امام خمینی (ره) ادامه دارد.

شناسه خبر 79029