شناسه خبر:79030
1402/11/12 09:25:16

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر جشنواره شعر طنز استان همدان در نهاوند برگزار می‌شود.

مراد معصومی اظهار کرد: هم‌زمان با دهه مبارک فجر جشنواره شعر طنز استان همدان با حضور شاعرانی از سطح استان در نهاوند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره روز 15 بهمن‌ماه در محل سالن اندیشه این اداره برگزار می‌شود، موضوع شعر را آزاد عنوان کرد و افزود: تاکنون 100 اثر طنز به دبیرخانه جشنواره شعر استان ارسال شده که برگزیده‌ها پس از داوری در جشنواره ارائه می‌شوند.

وی گفت: در این جشنواره سه اثر در بخش ویژه، سه اثر در بخش آزاد و چهار اثر نیز به‌عنوان آثار قابل تقدیر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معصومی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر این شهرستان، ابراز کرد: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی شامل نمایشگاه نقاشی، نمایشگاه پوستر، جنگ نمایشی، پخش و نقد فیلم، رونمایی از کتاب و مسابقه کتاب‌خوانی در محل این اداره برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی در دهه فجر، کنسرت کمانچه فرج علیپور روز 13 بهمن‌ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد برگزار خواهد شد.

شناسه خبر 79030