شناسه خبر:79083
1402/11/14 10:32:09

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار درگزین از اختصاص و اهدای پنج میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد مستضعفان به نهادهای حمایتی این شهرستان خبر داد.

کمیل خواستان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در اقدامی قابل تقدیر و با پیگیری‌های لازم اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان به نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان اهدا کرد.وی با بیان اینکه این مبلغ برای کمک به مستمندان، نیازمندان و مخاطبان این ادارات پرداخت شده است،افزود: بنیاد مستضعفان در سال جاری به شهرستان درگزین‌ نگاه ویژه‌ای داشته و همراهی این بنیاد با شهرستان بسیاری از چالش‌های خیّری ما را پوشش‌داده که این نگاه ویژه آنان قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: اهدای 200 صندلی به مدارس، پنج میلیارد تومان اعتبار به ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، 1000 تن سیمان برای امورات خیّری شهرستان و... از جمله کمک‌های بنیاد مستضعفان به این شهرستان بوده است.

خواستان در ادامه با بیان اینکه شهرستان تازه تاسیس درگزین نیازهای فراوانی دارد و حضور دادگستری و دادستان در شهرستان درگزین یکی از نیازهای جدی است، گفت: طی جلساتی که در گذشته با رئیس کل دادگستری استان و مسئولین شهرستانی برگزار شد، پیگیر موضوع استقرار دادستانی در شهرستان بودیم.

وی با اشاره به اینکه درگزین نیازهای بسیار زیادی دارد و تا محقق شدن آنها به طور قطع تلاش فروانی صورت خواهد گرفت و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که از هیچ تلاشی در این رابطه فروگذاری نخواهیم کرد، افزود: طی جلساتی که در گذشته با رئیس دادگاه عمومی انجام شد و با همراهی شهرداری قروه درگزین ساختمان دادگستری شهرستان ساخته می‌شود و پس از آن دادستانی در درگزین‌ مستقر خواهد شد.

وی اضافه کرد: نیازمند همدلی در شهرستان هستیم و این همراهی موجب خواهد شد تا سرعت پیشرفت درگزین افزایش پیدا کند.

خواستان خاطرنشان کرد: امنیت در شهرستان یکی از مؤلفه‌های مهم افزایش و ارتقای اقتصاد بوده و حضور دادستانی می‌تواند ما را در این امر کمک بسیار زیادی کند.

شناسه خبر 79083