شناسه خبر:79103
1402/11/14 12:03:22

سپهرغرب-گروه خبر:فرماندار شهرستان بهار گفت: 130 طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر در این شهرستان به ارزش چهار هزار و 400 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

مجتبی فیض الهی روز پنجشنبه افزود: در اجرای طرحهای دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته جهش چشمگیری در تعداد و مبالغ پروژه‌ها شاهد هستیم.

وی درباره راه‌های ارتباطی منطقه نهالستان بهار و همدان گفت: ساماندهی راه ارتباطی نهالستان از لحاظ ترافیکی، پدافندی و دسترسی آسان برای این دو شهرستان اهمیت به سزایی خواهد داشت.

فیض‌الهی ساماندهی راه‌های ارتباطی نهالستان از نیازهای مردم این دو شهرستان دانست و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید در راستای ساماندهی نهالستان همکاری و مساعدت لازم داشته باشند تا هر چه زودتر شاهد اجرای ساماندهی این منطقه باشیم.

وی تاکید کرد: فعالیت‌ها و طرح‌های علمی گستره ای در منطقه نهالستان برای ارتقای علمی شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و دامپروری پیش بینی شده است که می‌توان به کلینیک دامپزشکی، دانشکده کشاورزی و صنایع غذایی، گسترش سالن شهدای کارگر و شهرک صنایع غذایی و فعالیت‌های دانش بنیانی در این منطقه اشاره کرد.

فرماندار بهار در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون 62 نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ تایید صلاحیت شدند، افزود: نقش عوامل انتخابات در تحقق مشارکت گسترده مردم مهم است و همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی باید اصل بی‌طرفی را به طور کامل رعایت کنند

شناسه خبر 79103