شناسه خبر:79131
1402/11/15 10:01:35

همزمان با سومین روز از ایام مبارک دهه فجر، هشت طرح شهرداری جوکار با 870 میلیارد ریال اعتبار با حضور جمعی از مسوولان افتتاح و عملیات اجرایی تعدادی از این طرح‌ها آغاز شد.

شهردار جوکار روز شنبه در آئین بهره‌برداری از بهسازی پارک الغدیر و طرح‌های شهرداری اظهار داشت: بزرگترین پروژه شهرداری، آغاز عملیات اجرایی مجتمع تجاری جنب شهرداری است که 700 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این مجتمع پیش‌بینی شده و از نظر اقتصادی می‌تواند برای شهرداری مهم و اثرگذار باشد.

«علی رسولی‌جوکار» افزود: همزمان با سومین روز از ایام دهه فجر، روکش آسفالت بلوار خلیج فارس با 2 هزار تُن و اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ناوگان و ماشین‌آلات عمرانی شهرداری با اعتبار 40 میلیارد ریال نوسازی شد و تاکنون 70 میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان شهرداری هزینه شده است.

شهردار جوکار آسفالت بلوار شهر جوکار را یکی از مطالبات و دغدغه‌های شهروندان عنوان کرد و گفت: به همت دولت سیزدهم و پیگیری‌های انجام شده، روکش آسفالت 75 درصد از بلوار شهر جوکار اجرایی شد.

رسولی‌جوکار ادامه داد: پارک الغدیر جوکار یکی از پروژه‌های مهمی است که در مراحل مختلف این پارک برای رفاه مردم در حال تکمیل است و همزمان با سومین روز از دهه فجر بهسازی، احداث باند کندرو، مقابل پارک و ساخت مغازه‌های خدماتی در این پارک در مجموع با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افتتاح حفر چاه عمیق فضای سبز با اعتبار 10 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی پیست اسب‌دوانی برای نخستین بار را از دیگر طرح‌ها عنوان و بیان کرد: خروجی پارک الغدیر برای تردد مشکل دارد که طرح ساماندهی خروجی آن تهیه و به راه و شهرسازی ارائه شده تا در صورت تایید بتوانیم میدانی جلوتر از پارک برای ساماندهی خروجی احداث کنیم.

شهردار جوکار با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم، گفت: در این راستا شهرداری جوکار در بین شهرداری‌های هم ردیف خود در حوزه عملکردی، به عنوان شهرداری برتر انتخاب شد.

 

شناسه خبر 79131