شناسه خبر:79152
1402/11/15 10:18:42
مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری:

اسکان شبانه 50 نفر بی‌سرپناه در گرمخانه سنندج

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد بی‌سرپناه و در راه‌مانده از طریق سامانه 137 اطلاع و یا آن‌ها را به گرمخانه شهرداری سنندج هدایت کند.

صلاح‌الدین وکیلی 14 بهمن اظهار کرد: حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی، اسکان افراد بی‌سرپناه در سطح شهر یکی از رسالت‌های مهم شهرداری‌ها در فصل سرما است.

وی با تأکید بر اینکه اسکان شبانه این افراد هر ساله با آغاز فصل سرما و برودت هوا آغاز می‌شود و سال جاری نیز همچون گذشته تمهیدات لازم برای جمع‌آوری و اسکان این افراد صورت گرفته است.

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج با بیان اینکه شهرداری سنندج با هدف حمایت از این قشر آسیب دیده با ایجاد ظرفیت‌های مختلف نسبت به اسکان این افراد اقدام می‌کند، عنوان کرد: در همین راستا مرکز گرمخانه شهرداری سنندج واقع در 17 شهریور با ظرفیت اسکان 50 نفر در شب از آغاز فصل سرما اقدام به اسکان بی سرپناهان و در راه ماندگان کرده است.

وکیلی گفت: یک دستگاه مینی‌بوس به‌صورت شبانه‌روزی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر مشغول گشت‌زنی و جمع‌آوری این افراد است.

وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته براساس آمار هشت هزار نفر شب در این گرمخانه اسکان داده شده‌اند، افزود: از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد بی‌سرپناه و در راه مانده از طریق سامانه 137 اطلاع و یا آن‌ها را به گرمخانه شهرداری سنندج هدایت کند.

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد با همراهی و مشارکت خیرین بتوانیم در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب به بهترین شیوه اقدام کنیم.

شناسه خبر 79152