شناسه خبر:79198
1402/11/16 10:35:15

سپهرغرب، گروه خبر: فاز دوم شرکت مکانیزاسیون تولیدکننده ادوات کشاورزی شهرستان همدان در چهارمین روز از ایام دهه فجر با ظرفیت تولید سه هزار دستگاه در سال و اشتغال‌زایی مستقیم برای 55 نفر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی همدان به بهره‌برداری رسید.

به‌ گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، فاز دوم شرکت مکانیزاسیون تولیدکننده ادوات کشاورزی شهرستان همدان در چهارمین روز از ایام دهه فجر با ظرفیت تولید سه هزار دستگاه در سال و اشتغال‌زایی مستقیم برای 55 نفر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی همدان به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در مراسم با بیان اینکه این واحد تولیدی در راستای افزایش درجه مکانیزاسیون در کشاورزی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری طرح 700 میلیارد ریال بوده که در مساحت 25 هزار متر مربع و زیربنای پنج هزار و 500 متر مربع اجرا شده است.

رضا بهراملو تأکید کرد: با افتتاح فاز دوم این مجموعه افزایش درجه مکانیزاسیون در کشاورزی نیز محقق خواهد شد، به‌طوری که بهره‌گیری از ادوات کشاورزی در حوزه رشد تولید تأثیر بسزایی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: در اجرای طرح‌هایی چون الگوی کشت، استفاده از آب سبز و توسعه کشت در اراضی دیم، افتتاح و توسعه واحدهای تولیدی این‌چنینی ضروری است؛ چراکه رشد تولید را در پی دارد.

شناسه خبر 79198