شناسه خبر:79202
1402/11/16 11:19:35

سپهرغرب-گروه خبر:سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: در دهه مبارک فجر امسال 171 پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و اشتغال‌زایی در شهرستان بانه به بهره‌برداری می‌رسد.

احسان درویشی با اعلام افتتاح 171 پروژه در دهه فجر امسال در این شهرستان، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع 642 میلیارد تومان هزینه شده که با احتساب پروژه‌های هفته دولت امسال 926 میلیارد تومان پروژه در بانه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در بخش مرکزی بانه هفت پروژه، در بخش ننور 6 پروژه، در بخش نمشیر چهار پروژه و در بخش آرمرده هفت پروژه در زمینه بتن‌ریزی، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: دو پروژه مقاوم‌سازی مسکن روستایی، در حوزه سازمان حمل و نقل همگانی پنج پروژه، در زمینه آب و فاضلاب چهار پروژه، در زمینه شرکت توزیع برق 13 پروژه، در حوزه جهاد کشاورزی چهار پروژه، در زمینه گازرسانی به روستاها، کوخ‌ها و واحدهای صنعتی 25 پروژه و در زمینه مخابرات هشت پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری بانه ادامه داد: همچنین به مناسب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرداری بوئین سه پروژه، کمیته امداد امام خمینی در بحث احداث مسکن مددجویی 40 پروژه، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای هم هشت پروژه افتتاح می‌شود.

درویشی همچنین اهدای وسایل کمکی و امدادی توسط جمعیت هلال احمر و اجرای واکسیناسیون تب برفکی دام سبک و سنگین از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در بانه اعلام کرد.

وی افزود: در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری یک پروژه، در حوزه صنعت، معدن و تجارت سه پروژه، در آموزش و پروژه هشت پروژه و 13 پروژه سپاه در زمینه‌های به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه اظهار کرد: تعدادی از این پروژه‌ها در همین ایام دهه فجر با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح خواهد شد.

شناسه خبر 79202