شناسه خبر:79257
1402/11/17 10:12:20
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان؛

توسعه فضاهای ورزش کارگری از اولویت‌های وزارت کار است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: توسعه فضاهای ورزش کارگری از اولویت‌های وزارت کار و از مطالبات مردم است.

فرزاد پیشکاری صبح امروز در بازدید مشترک با مدیرکل امور ورزشی وزارت کار از مجموعه فرهنگی ورزشی بهاران سنندج اهمیت دادن به ورزش کارگران را امری مهم و توسعه فضاهای ورزش کارگری را از اولویت‌های کاری وزارت کار دانست.

وی اظهار کرد: ساخت و تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم به‌ویژه کارگران این شهرستان است چراکه ایجاد مجموعه وسیع ورزشی می‌تواند فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و کارگران و خانواده‌های آنان باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی که در رشته‌های مختلف ورزشی جامعه کارگری استان وجود دارد نیاز است تا با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب و همت همه مدیران استان و مدیران ارشد کشور، استراحتگاه و استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج در اسرع وقت به بهره‌برداری رسیده و در خدمت جامعه بزرگ کار و تلاش استان قرار گیرد.

مدیرکل امور ورزش وزارت کار نیز در این بازدید با بیان اینکه از نزدیک شاهد اثرگذاری مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگری در راستای ارتقای وضعیت رفاهی، انگیزشی و سلامت کارگران هستیم، گفت: بهره‌برداری از استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج، کمک بزرگی به دولت در خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ کارگران کشور خواهد بود.

احمد اسناوندی با بیان اینکه با توجه به افتتاح استخر این مجموعه ورزشی توسط مقام عالی وزارت، بر ضرورت تلاش شبانه‌روزی برای بهره‌برداری از استخر این مجموعه ورزشی کارگری تاکید کرد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه، زمینه خدمت‌رسانی روزافزون برای کارگران کردستانی فراهم شود

شناسه خبر 79257