شناسه خبر:79273
1402/11/18 08:42:15
در چهل‌وپنجمین بهار انقلاب صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 69 پروژه گازرسانی در استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌برداری 69 پروژه گازرسانی در این استان خبر داد و گفت: بیشتر این پروژه‌ها گازرسانی به واحدهای صنعتی است.

مجید الهیاری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل‌وپنجمین بهار انقلاب اسلامی ابراز کرد: در دهه فجر امسال 69 پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی غالب عملیات گازرسانی در سطح استان همدان طی دهه فجر امسال را در حوزه صنعت و کشاورزی دانست و گفت: این عملیات شامل گازرسانی به مرغداری، گلخانه، تولیدی خوراک دام، واحد دامداری، سنگ‌بری، کارخانه آسفالت، صنایع تبدیلی، گلخانه، پرورش ماهی، زنبور عسل و بوقلمون، کارگاه سفال، اردوگاه فرهنگی، بخش کشاورزی، ساختمان‌های اداری و تجاری، جایگاه سوخت، رستوران و دو روستا در شهرستان‌های رزن و ملایر بوده که در این ایام به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه بیشترین پروژه‌های گازرسانی مربوط به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی بوده، افزود: البته به برخی از روستاهای استان که تعداد خانوار آن‌ها بسیار کم بوده هم گازرسانی شده و 302 خانوار از این نعمت خدادادی برخوردار شد‌ه‌اند.

وی خدمت به مردم را از افتخارات دولت سیزدهم خواند و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌ جاری نیز سه روستا به تعداد 106 خانوار از این نعمت برخوردار شده‌اند که این از افتخارات دولت است.

الهیاری خاطرنشان کرد: حدود 230 هزار خانوار در یک‌هزار و 75 روستای استان زندگی می‌کنند که از این تعداد، یک‌هزار و 44 روستا به تعداد 229 هزار و 253 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات اجرای گازرسانی در سه روستا نیز در دست اجرا و اشتراک‌پذیری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 512 کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی با 9 هزار و 139 انشعاب جدید در استان همدان احداث شده، گفت: در این استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال برای 230 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی گازرسانی انجام شده است.

شناسه خبر 79273