شناسه خبر:79407
1402/11/24 11:26:40

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام دو باند مسلح قاچاقچیان با دستگیر 6 نفر خبر داد و گفت: پلیس با این اقدام ضدانسانی قاچاقچیان که باعث از بین رفتن جوانان این مرزوبوم می‌شوند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی استان با یک اقدام عملیاتی 2 باند قاچاقچی مسلح را شناسایی که علی‌رغم مقاومت‌های در هنگام دستگیری با اقدامات عملیاتی، زمین ‌گیر شدند.

وی، از دستگیری 6 نفر قاچاقچی از این 2 باند خبر داد و گفت: از این دو باند 356 کیلوگرم تریاک و سه قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، ادامه داد: از اول سال‌جاری تا به امروز 3 هزار و 165 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است.

وی آمار دستگیری در زمینه خرده‌فروشان مواد مخدر را طی سال‌جاری 5 هزار و 976 نفر اعلام کرد و افزود: 36 باند مواد مخدر در طول این مدت متلاشی شده است.

حاجیان، از ادامه برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان خبر داد و از هم‌استانی‌های در راستای معرفی این افراد به پلیس درخواست همکاری داشت و گفت: پلیس با این اقدام ضدانسانی قاچاقچیان که باعث از بین رفتن جوانان این مرزوبوم می‌شوند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی در تشریح اقدامات پلیس در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر، گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر نیازمند ظرفیت کمپ‌های نگهداری است، اگر نهاده‌های مربوطه زیرساخت‌ها را فراهم کنند؛پلیس کمتر از 48 ساعت تمامی آن‌ها را جمع‌آوری خواهد کرد.

 

شناسه خبر 79407