شناسه خبر:79548
1402/11/28 12:57:58

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان ایلام گفت:، سه هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به متقاضیان طرح‌های اشتغال‌زای این استان طی مدت 30 ماه در دولت سیزدهم پرداخت کرده است.

مرتضی دالوند روز پنجشنبه اظهار کرد: این تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان در بخش‌های مختلف اقتصادی و در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، رفاهی و خدمات به بیش از سه هزار و 300 طرح پرداخت شده است.

وی افزود: تا پایان سال جاری بیش از 710 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به کارآفرینان عرصه کار و تولید جهت احیای واحدهای کارگاهی و تولیدی در استان و با هدف افزایش اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام ادامه داد: پرداخت تسهیلات صندوق کار آفرینی امید به صورت تسهیلات ارزان قیمت و کم‌بهره به طرح‌های خُرد، کوچک و متوسط در راستای حمایت از تولید و اشتغال است.

دالوند یادآور شد: در دهه فجر امسال نیز 166 طرح اشتغال‌زا با اعتباری بر 240 میلیارد ریال در ایلام و همزمان با افتتاح هشت هزار طرح در سراسر کشور با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و به‌صورت وبیناری افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی بوده که از این پروژه‌ها می‌توان به خانه بومگردی، بیمارستان دامپزشکی و کارگاه آجرپزی اشاره کرد.

 

 

شناسه خبر 79548