شناسه خبر:79668
1402/12/1 11:13:45

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرودگاه اراک گفت: پرواز اراک-مشهد و بالعکس، رسما از 10 اسفندماه فعال می‌شود.

علی محمد طاهری با اشاره به موفقیت آمیز بودن تلاش‌های مجموعه استان و فرودگاه اراک، برای راه اندازی مجدد پرواز مشهد، اظهار کرد: فرودگاه شهدای اراک تنها فرودگاهی است که در کشور مجوز ارائه خدمات فرودگاهی را دارد و به صورت برنامه ای پذیرای پرواز مسافری به مسیر عسلویه است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته به منظور اخذ بیمه نامه مسئولیت، این امر محقق شد چراکه این فرودگاه آمادگی برقراری پروازهای مستقیم عتبات، مشهد مقدس، کیش و دیگر شهرها را در هر ساعت از شبانه روز داراست.

طاهری بیان کرد: با پیگیری‌ مسئولین استان، نمایندگان مجلس و مجموعه فرودگاه اراک و برگزاری جلسات متعدد فنی و کارشناسی و با تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه اراک و تجهیز این مجموعه، خط هوایی اراک به مشهد مقدس و بالعکس با کمک سازمان هواپیمایی کشور و شرکت ایران ایرتور برقرار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروازها از دهم اسفندماه 1402 رسما راه اندازی می‌شود، گفت: این پرواز هر هفته در روزهای دوشنبه و پنجشنبه انجام می‌شود و بلیط فروشی پروازها براساس قیمت مصوب و سیستمی خواهد بود.

طاهری اضافه کرد: برای برقراری این پروازها تلاش بسیاری صورت گرفته است و امیدواریم با استقبال مردم و اطلاع رسانی مناسب رسانه ها، پایداری پرواز را شاهد باشیم.

شناسه خبر 79668