شناسه خبر:79764
1402/12/3 11:11:28

۴۲ واحد طرح مسکن ملی در دهگلان، روز چهارشنبه با حضور استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان در آیین افتتاح این طرح ها در دهگلان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که این اقدام در استان روی ریل قرار گرفته و پیشرفت قابل توجهی دارد.

سعید رسولی افزود: بنیاد مسکن در کنار اداره کل راه و شهرسازی، ساخت چهار هزار واحد مسکن شهری را در دستور کار قرار داده و این ۴۲ واحد بخشی از تعهد بنیاد مسکن است.

وی کیفیت این ۴۲ واحد مسکن ملی را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰، ۱۶ قطعه زمین توسط راه و شهرسازی تحویل بنیاد مسکن شد و ساخت این ۴۲ واحد نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان با بیان اینکه این واحدها، گروه ساخت و با اعمال نظر متقاضیان و در سه طبقه است، افزود: وعده می دهیم پروزه های بعدی در طول ایام سال به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان هم به افتتاح طرح آبرسانی به این ۴۲ واحد مسکن ملی اشاره داشت و اضافه کرد: برای این واحدها، هزار و ۴۰۰ متر شبکه آب و فاضلاب اجرا شد.

محمد فرهاد هزینه کرد طرح آبرسانی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: ۴۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب نصب و ۱۱ باب منهول احداث شد.

 

شناسه خبر 79764